Pa - Panamá - Reisverslagen van Petra van de Schootbrugge - WaarBenJij.nu Pa - Panamá - Reisverslagen van Petra van de Schootbrugge - WaarBenJij.nu

Pa - Panamá

Eerste ervaring met vrijwilligerswerk,en dat op mijn oude dag.

Mijn keuze is na lang wikken en wegen op Panamá gevallen. Ok toegegeven het was niet mijn eerste keuze want dat was Cuba maar omdat het zo verdomd moeilijk is om daar op afstand contacten te leggen en om aan een aantrekkelijk project te komen ben ik van idee veranderd.
Komt bij dat ik zonder het te beseffen aardig wat mensen in mijn omgeving heb met contacten in Panama dus dat maakt het allemaal weer een stuk makkelijker.

Wie weet blijkt het achteraf wel een hele goede keuze te zijn, ya veremos!

Maar goed, het is nog niet zo ver, nog een weekje en dan zullen we het beleven.

Recente Reisverslagen:

29 November 2012

El Asilo

29 November 2012

Panamá City

22 November 2012

Catamaran

19 November 2012

Valle Antón

14 November 2012

playa Bocas del Drago y Las Estrellas
Petra

Actief sinds 19 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6722

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 28 November 2012

Pa - Panamá

Landen bezocht: